KHADAMAT DARMANI MANZEL DOKTORHAZER-COM

انواع خدمات

طرح درمان در منزل چیست ؟

 در طرح درمان در منزل تمام خدمات درمانی که قابلیت انجام در منزل را داشته باشد ارائه میگردد که این طرح از انجام تزریقات ساده تا انجام سونوگرافی و در برمیگیرد و شامل تمامی خدمات پزشکی و پرستاری در منزل میشود .

 1- تزریقات در منزل: از اولین خدمات و ساده ترین خدمات طرح درمان در منزل انجام تزریقات در منزل است که شامل انجام انواع تزریقات در منزل مانند تزریقات عضلانی ،تزریقات زیر جلدی و تزریقات وریدی .

 2- وصل سرم در منزل: در طرح درمان در منزل وصل سرم در منزل و سرم تراپی جایگاه اصلی را دارد ویکی از مهمترین خدمات در عرصه درمان در منزل است. دریافت به موقع این خدمات میتواند ارامش و اسایش بیشتری را به همراهان بیمار ببخشد و در طرح درمان در منزل نزدیک بودن مرکز ارائه دهنده خدمات به منزل بیمار بسیار مهم است .

3-  خدمات وصل سوند در منزل: در طرح درمان در منزل یکی از خدمات اورژانسی خدمات وصل سوند است یکی از موارد اورژآنسی دریافت خدمات انجام سونداژ ادراری در مواقع احتباس ادراری در بیماران و سالمندان است و سرعت عمل و تبحر نیروی اعزامی برای انجام سونداژ در این موارد بسیار مهم است مرکز ما در این زمینه عکس العمل سریع و مناسبی داشته است .خدمات تعویض سوند ادراری نیز از جمله خدمات طرح درمان در منزل است 

serum doktor hazer -com (1)

5- وصل سوند معده در منزل : وصل سوند معده در منزل نیز از دیگر خدمات مرکز ما میباشد  که به طور شبانه روزی ارائه میگردد و انواع سوندهای معده  در منزل برای    بیماران وصل  میشود ودر صورت تمایل و درخواست شما  تهیه انواع سوند معده برای سوندگذاری انجام میشود . مانند تهیه و وصل سوندهای سیلیکونی و نانو و سوند معمولی معده که البته هزینه تهیه این نوع سوندهای معده جدا از هزینه وصل و سوند گذاری معده میباشد .

 6-  انواع پانسمان : انجام انواع پانسمان زخم از دیگر خدمات طرح درمان در منزل است  . مانند پانسمان ساده ، انجام پانسمان های نوین ، پانسمان وکیوم ، پانسمان ازون تراپی و که انجام هر کدام از این پانسمان ها پس از کارشناسی و انجام مشاوره برای بیمار انجام خواهد شد .

7- چک و کنترل علائم حیاتی : گاهی پیش می اید که شما اطلاعاتی در مورد علائم حیاتی بیمار ندارید مثلا نمیدانید قند بیمار بالاست یا پایین و یا میزان فشار خون بیمار را نمیدانید در این مواقع دریافت این نوع خدمات جزئی از طرح درمان در منزل است و ما با اعزام کارشناس و پزشک به همراه تجهیزات اندازه گیری علائم حیاتی بیمار انها را بررسی و چک مینماییم و در صورت نیاز اقدام درمانی  ودرمان در منزل انجام میشود و درصورت نیاز بیمار به مرکز درمانی اقدامات لازم جهت انتقال ایشان به مرکز درمانی انجام میشود

serum doktor hazer -com (2)

درباره ما 

مرکز خدمات پرستاری و و اجاره دستگاه زردی نوزاد دکتر حاضر تهران  اواسط سال 1397فعالیت خود را به صورت جدی در شهر تهران آغاز کرد و در مدت کوتاهی توانست اعتماد بسیاری از مشتریان خود را به شیوه شایسته ای جلب نماید. به گونه ای که هم اکنون این مرکز یکی از برترین مراکز ارائه ی خدمات پرستاری ودرمانی و نوزاد  در شهر تهران وحومه  می باشد.

تماس با ما

09129333134

© کپی رایت – پرستاری در منزل و اجاره دستگاه زردی دکتر حاضر 
طراحی: هانیه دهقان نژاد